دانلود مقالات دانلود مقالات .

دانلود مقالات

پایان نامه - اثر لذت­جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق....................................................................................... 1

1-1) مقدمه....................................................................................... 2

1-2) بیان مسئله تحقیق....................................................................................... 3

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق....................................................................................... 5

1-4) اهداف تحقیق....................................................................................... 6

1-5) سؤالات تحقیق....................................................................................... 6

1-6) فرضیه­ها و مدل تحقیق....................................................................................... 7

1-7) روش­شناسی تحقیق....................................................................................... 8

1-7-1) نوع و روش تحقیق....................................................................................... 8

1-7-2) جامعه آماری و روش نمونه­گیری....................................................................................... 8

1-7-3) ابزارگردآوری داده­ها....................................................................................... 8

1-7-4) روش تجزیه و تحلیل داده­ها....................................................................................... 8

1-8) تعریف متغیرهای تحقیق....................................................................................... 9

1-9) نوآوری تحقیق....................................................................................... 12

1-10) قلمرو تحقیق....................................................................................... 12

1-10-1) قلمرو زمانی....................................................................................... 12

1-10-2) قلمرو مکانی....................................................................................... 13

1-10-3) قلمرو موضوعی....................................................................................... 13

1-11) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 13

فصل دوم: ادبیات تحقیق....................................................................................... 15

2-1) مبانی نظری تحقیق....................................................................................... 16

2-1-1) مقدمه....................................................................................... 16

2-1-2) خرید آنی....................................................................................... 18

2-1-2-1) ماهیت خرید آنی....................................................................................... 21

2-1-2-2) انواع خرید آنی....................................................................................... 21

2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی....................................................................................... 22

2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی....................................................................................... 23

2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی....................................................................................... 27

2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی....................................................................................... 28

2-1-3) انگیزه لذت­جوئی....................................................................................... 30

2-1-3-1) انواع انگیزه لذت­جوئی....................................................................................... 33

2-1-4) آنی­گرایی....................................................................................... 34

2-1-4) تجارت الکترونیک....................................................................................... 36

2-1-6) فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 37

2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 38

2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 39

2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات....................................................................................... 41

2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات....................................................................................... 41

2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات....................................................................................... 41

2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات....................................................................................... 42

2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 44

2-1-6-1-2-1) استراتژی­های طراحی وب سایت....................................................................................... 46

2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی....................................................................................... 46

2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی....................................................................................... 46

2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 47

2-1-7) وبگردی منفعت­گرایانه و لذت­جویانه....................................................................................... 50

2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی) ....................................................................................... 51

2-2-7) مدل­های مرتبط با خرید آنی....................................................................................... 53

2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت....................................................................................... 53

2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما ....................................................................................... 57

2-1-8-3) مدل دهدشتی و مبرهن....................................................................................... 60

2-2) پیشینه تحقیق....................................................................................... 61

2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی....................................................................................... 61

2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی....................................................................................... 67

2-3) توسعه فرضیه­ها و ارائه مدل....................................................................................... 83

2-4) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 88

فصل سوم: روش­­شناسی تحقیق....................................................................................... 90

3-1) مقدمه....................................................................................... 91

3-2) روش تحقیق....................................................................................... 91

3-2-1) جامعه آماری پژوهش....................................................................................... 93

3-2-2) حجم نمونه و روش اندازه گیری....................................................................................... 94

3-2-3) روش و ابزار گردآوری داده­ها....................................................................................... 95

3-2-4) روش تجزیه­و­تحلیل داده­ها....................................................................................... 96

3-3) روایی و پایایی....................................................................................... 96

3-3-1) پایایی....................................................................................... 97

3-3-2) روایی....................................................................................... 97

3-4) نرم افزارهای تجزیه­و­تحلیل داده­....................................................................................... 99

3-5) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 99

فصل چهارم: تجزیه ­و­ تحلیل داده­­ها....................................................................................... 100

4-1) مقدمه....................................................................................... 101

4-2) آمار توصیفی....................................................................................... 101

4-2-1) ویژگی­های جمعیت شناختی....................................................................................... 101

4-3) آزمون نرمال­بودن داده­ها (کولموگروف-اسمیرنوف) ....................................................................................... 102

4-4) آزمون مدل مفهومی تحقیق....................................................................................... 103

4-4-1) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی) ....................................................................................... 104

4-4-1-1) بار عاملی شاخص­ها (سؤال­های پرسشنامه....................................................................................... 104

4-4-1-2) ارزیابی پایایی مدل بیرونی....................................................................................... 106

4-4-1-2-1) پایایی مرکب (CR) ....................................................................................... 106

4-4-1-2-2) ضریب آلفای کرونباخ....................................................................................... 107

4-4-1-3) روایی مدل بیرونی....................................................................................... 107

4-4-1-3-1) بررسی روایی همگرا ....................................................................................... 108

4-4-1-3-2) روایی واگرا....................................................................................... 108

4-4-1-3-2-1) روش بارهای عاملی متقابل....................................................................................... 109

4-4-1-3-2-2) روش فورنل- لارکر....................................................................................... 112

4-4-2) ارزیابی مدل ساختاری (مدل درونی) ....................................................................................... 113

4-4-2-1) ضرایب معناداری Z (مقادیر t-value) ...................................................................... 114

4-4-2-2) ضریب تعیین R2 (R Squars) ....................................................................................... 115

4-4-2-3) معیار اندازه تأثیر  ....................................................................................... 116

4-4-2-4) کیفیت پیش بینی کنندگی ( ) ...................................................................... 117

4-4-2-5) معیارRedundancy....................................................................................... 118

4-4-3) بررسی مدل کلی تحقیق....................................................................................... 118

4-5) بررسی فرضیه­های تحقیق....................................................................................... 119

4-5-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه­ها....................................................................................... 120

4-6) مدل اصلاح شده تحقیق....................................................................................... 121

4-7) مقایسه شاخص­های مدل اولیه و مدل اصلاح شده ....................................................................................... 123

4-8) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 124

فصل پنجم: خلاصه، نتیجه­گیری و پیشنهادات....................................................................................... 126

5-1) مقدمه....................................................................................... 127

5-2) خلاصه پژوهش....................................................................................... 127

5-3) مدل نهایی پژوهش....................................................................................... 129

5-4) نتیجه­گیری­­های مبتنی بر فرضیه­های پژوهش....................................................................................... 129

5-5) پیشنهادهای کاربردی تحقیق....................................................................................... 133

5-6) محدودیت­های تحقیق....................................................................................... 136

5-7) پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی....................................................................................... 137

5-8) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 137

منابع....................................................................................... 138

پیوست­ها....................................................................................... 145

 

 

 

فهرست جداول

جدول2-1) عوامل خارجی مؤثر بر خرید آنی.......................................................... 27

جدول2-2) عوامل داخلی مؤثر بر خرید آنی.......................................................... 30

جدول2-1) محرک­ها و عوامل مؤثر بر خرید آنی.......................................................... 56

جدول 2-2) مطالعات داخلی خرید آنی.......................................................... 65

جدول 2-3) مطالعات خارجی خرید آنی.......................................................... 76

جدول3-1) نحوه امتیازدهی به سؤالات پرسشنامه .......................................................... 95

جدول3-2) ترکیب سؤالات پرسشنامه.......................................................... 96

جدول3-3) بررسی پایایی با آلفای کرونباخ.......................................................... 97

جدول 3-4) منابع مقیاس­های سنجش.......................................................... 98

جدول 4-1) ویژگی­های جمعیت شناختی نمونه آماری.......................................................... 102

جدول 4-2) آزمون نرمال­بودن (کولموگروف-اسمیرنوف....................................................................................... 103

جدول 4-5) بار عاملی متغیرهای آشکار.......................................................... 104

جدول 4-6) پایایی مرکب  (CR.......................................................... 106

جدول 4-7) ضریب آلفای کرونباخ.......................................................... 107

جدول 4-8) میانگین واریانس استخراج شده (AVE.......................................................... 108

جدول 4-9) روش بارهای عاملی متقابل.......................................................... 109

جدول 4-10) داده­های اولیه وارد شده در نرم افزار اکسل .......................................................... 112

جدول 4-10) جدول فورنل-لارکر پس از جایگذاری مقادیر ریشه دوم  (AVE).......................................................... 113

جدول 4-12) ضریب تعیین (R2).......................................................... 116

جدول 4-13) اندازه اثر (f2).......................................................... 117

جدول 4-14) کیفیت پیش بینی کنندگی (Q2).......................................................... 117

جدول 4-15) معیارRedundancy.......................................................... 118

جدول 4-16­) بررسی فرضیات تحقیق.......................................................... 120

جدول 4-17) بارعاملی متغیرهای آشکار پس از اصلاح مدل.......................................................... 122

جدول 4-18) مقایسه شاخص­های مدل پیشنهادی اولیه و مدل اصلاح شده پژوهش.......................................................... 123

 

 


 

فهرست شکل­ها

شکل1-1) مدل مفهومی تحقیق.......................................................... 7

شکل 2-1) مدل مویوگاناتام و بکارت .......................................................... 53

شکل 2-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما .......................................................... 57

شکل 2-3) مدل دهدشتی و مبرهن .......................................................... 60

شکل 2-4) مدل عملیاتی تحقیق.......................................................... 87

شکل3-1) فرآیند تحقیق.......................................................... 93

شکل 4-1) مدل اولیه­ پژوهش در حالت ضرایب استاندارد.......................................................... 114

شکل 4-2) مدل اولیه­ی پژوهش در حالت آماره های t هر مسیر.......................................................... 115

شکل 4-3) مدل اصلاح شده پژوهش در حالت ضرایب استاندارد.......................................................... 121

شکل 4-4) مدل اصلاح شده پژوهش در حالت آماره­های t هر مسیر.......................................................... 122

شکل 5-1) مدل نهایی پژوهش.......................................................... 129

 

 

 

 


دانلود پایان نامه :اثر لذت­جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۲۹:۲۲ توسط:محمد موضوع: نظرات (0)