فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق....................................................................................... 1
1-1) مقدمه....................................................................................... 2
1-2) بیان مسئله تحقیق....................................................................................... 3
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق....................................................................................... 5
1-4) اهداف تحقیق....................................................................................... 6
1-5) سؤالات تحقیق....................................................................................... 6
1-6) فرضیهها و مدل تحقیق....................................................................................... 7
1-7) روششناسی تحقیق....................................................................................... 8
1-7-1) نوع و روش تحقیق....................................................................................... 8
1-7-2) جامعه آماری و روش نمونهگیری....................................................................................... 8
1-7-3) ابزارگردآوری دادهها....................................................................................... 8
1-7-4) روش تجزیه و تحلیل دادهها....................................................................................... 8
1-8) تعریف متغیرهای تحقیق....................................................................................... 9
1-9) نوآوری تحقیق....................................................................................... 12
1-10) قلمرو تحقیق....................................................................................... 12
1-10-1) قلمرو زمانی....................................................................................... 12
1-10-2) قلمرو مکانی....................................................................................... 13
1-10-3) قلمرو موضوعی....................................................................................... 13
1-11) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 13
فصل دوم: ادبیات تحقیق....................................................................................... 15
2-1) مبانی نظری تحقیق....................................................................................... 16
2-1-1) مقدمه....................................................................................... 16
2-1-2) خرید آنی....................................................................................... 18
2-1-2-1) ماهیت خرید آنی....................................................................................... 21
2-1-2-2) انواع خرید آنی....................................................................................... 21
2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی....................................................................................... 22
2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی....................................................................................... 23
2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی....................................................................................... 27
2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی....................................................................................... 28
2-1-3) انگیزه لذتجوئی....................................................................................... 30
2-1-3-1) انواع انگیزه لذتجوئی....................................................................................... 33
2-1-4) آنیگرایی....................................................................................... 34
2-1-4) تجارت الکترونیک....................................................................................... 36
2-1-6) فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 37
2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 38
2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 39
2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات....................................................................................... 41
2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات....................................................................................... 41
2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات....................................................................................... 41
2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات....................................................................................... 42
2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 44
2-1-6-1-2-1) استراتژیهای طراحی وب سایت....................................................................................... 46
2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی....................................................................................... 46
2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی....................................................................................... 46
2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی....................................................................................... 47
2-1-7) وبگردی منفعتگرایانه و لذتجویانه....................................................................................... 50
2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی) ....................................................................................... 51
2-2-7) مدلهای مرتبط با خرید آنی....................................................................................... 53
2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت....................................................................................... 53
2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما ....................................................................................... 57
2-1-8-3) مدل دهدشتی و مبرهن....................................................................................... 60
2-2) پیشینه تحقیق....................................................................................... 61
2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی....................................................................................... 61
2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی....................................................................................... 67
2-3) توسعه فرضیهها و ارائه مدل....................................................................................... 83
2-4) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 88
فصل سوم: روششناسی تحقیق....................................................................................... 90
3-1) مقدمه....................................................................................... 91
3-2) روش تحقیق....................................................................................... 91
3-2-1) جامعه آماری پژوهش....................................................................................... 93
3-2-2) حجم نمونه و روش اندازه گیری....................................................................................... 94
3-2-3) روش و ابزار گردآوری دادهها....................................................................................... 95
3-2-4) روش تجزیهوتحلیل دادهها....................................................................................... 96
3-3) روایی و پایایی....................................................................................... 96
3-3-1) پایایی....................................................................................... 97
3-3-2) روایی....................................................................................... 97
3-4) نرم افزارهای تجزیهوتحلیل داده....................................................................................... 99
3-5) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 99
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها....................................................................................... 100
4-1) مقدمه....................................................................................... 101
4-2) آمار توصیفی....................................................................................... 101
4-2-1) ویژگیهای جمعیت شناختی....................................................................................... 101
4-3) آزمون نرمالبودن دادهها (کولموگروف-اسمیرنوف) ....................................................................................... 102
4-4) آزمون مدل مفهومی تحقیق....................................................................................... 103
4-4-1) ارزیابی مدل اندازهگیری (مدل بیرونی) ....................................................................................... 104
4-4-1-1) بار عاملی شاخصها (سؤالهای پرسشنامه....................................................................................... 104
4-4-1-2) ارزیابی پایایی مدل بیرونی....................................................................................... 106
4-4-1-2-1) پایایی مرکب (CR) ....................................................................................... 106
4-4-1-2-2) ضریب آلفای کرونباخ....................................................................................... 107
4-4-1-3) روایی مدل بیرونی....................................................................................... 107
4-4-1-3-1) بررسی روایی همگرا ....................................................................................... 108
4-4-1-3-2) روایی واگرا....................................................................................... 108
4-4-1-3-2-1) روش بارهای عاملی متقابل....................................................................................... 109
4-4-1-3-2-2) روش فورنل- لارکر....................................................................................... 112
4-4-2) ارزیابی مدل ساختاری (مدل درونی) ....................................................................................... 113
4-4-2-1) ضرایب معناداری Z (مقادیر t-value) ...................................................................... 114
4-4-2-2) ضریب تعیین R2 (R Squars) ....................................................................................... 115
4-4-2-3) معیار اندازه تأثیر ....................................................................................... 116
4-4-2-4) کیفیت پیش بینی کنندگی ( ) ...................................................................... 117
4-4-2-5) معیارRedundancy....................................................................................... 118
4-4-3) بررسی مدل کلی تحقیق....................................................................................... 118
4-5) بررسی فرضیههای تحقیق....................................................................................... 119
4-5-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیهها....................................................................................... 120
4-6) مدل اصلاح شده تحقیق....................................................................................... 121
4-7) مقایسه شاخصهای مدل اولیه و مدل اصلاح شده ....................................................................................... 123
4-8) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 124
فصل پنجم: خلاصه، نتیجهگیری و پیشنهادات....................................................................................... 126
5-1) مقدمه....................................................................................... 127
5-2) خلاصه پژوهش....................................................................................... 127
5-3) مدل نهایی پژوهش....................................................................................... 129
5-4) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیههای پژوهش....................................................................................... 129
5-5) پیشنهادهای کاربردی تحقیق....................................................................................... 133
5-6) محدودیتهای تحقیق....................................................................................... 136
5-7) پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی....................................................................................... 137
5-8) خلاصه و جمع بندی فصل....................................................................................... 137
منابع....................................................................................... 138
پیوستها....................................................................................... 145
فهرست جداول
جدول2-1) عوامل خارجی مؤثر بر خرید آنی.......................................................... 27
جدول2-2) عوامل داخلی مؤثر بر خرید آنی.......................................................... 30
جدول2-1) محرکها و عوامل مؤثر بر خرید آنی.......................................................... 56
جدول 2-2) مطالعات داخلی خرید آنی.......................................................... 65
جدول 2-3) مطالعات خارجی خرید آنی.......................................................... 76
جدول3-1) نحوه امتیازدهی به سؤالات پرسشنامه .......................................................... 95
جدول3-2) ترکیب سؤالات پرسشنامه.......................................................... 96
جدول3-3) بررسی پایایی با آلفای کرونباخ.......................................................... 97
جدول 3-4) منابع مقیاسهای سنجش.......................................................... 98
جدول 4-1) ویژگیهای جمعیت شناختی نمونه آماری.......................................................... 102
جدول 4-2) آزمون نرمالبودن (کولموگروف-اسمیرنوف....................................................................................... 103
جدول 4-5) بار عاملی متغیرهای آشکار.......................................................... 104
جدول 4-6) پایایی مرکب (CR.......................................................... 106
جدول 4-7) ضریب آلفای کرونباخ.......................................................... 107
جدول 4-8) میانگین واریانس استخراج شده (AVE.......................................................... 108
جدول 4-9) روش بارهای عاملی متقابل.......................................................... 109
جدول 4-10) دادههای اولیه وارد شده در نرم افزار اکسل .......................................................... 112
جدول 4-10) جدول فورنل-لارکر پس از جایگذاری مقادیر ریشه دوم (AVE).......................................................... 113
جدول 4-12) ضریب تعیین (R2).......................................................... 116
جدول 4-13) اندازه اثر (f2).......................................................... 117
جدول 4-14) کیفیت پیش بینی کنندگی (Q2).......................................................... 117
جدول 4-15) معیارRedundancy.......................................................... 118
جدول 4-16) بررسی فرضیات تحقیق.......................................................... 120
جدول 4-17) بارعاملی متغیرهای آشکار پس از اصلاح مدل.......................................................... 122
جدول 4-18) مقایسه شاخصهای مدل پیشنهادی اولیه و مدل اصلاح شده پژوهش.......................................................... 123
فهرست شکلها
شکل1-1) مدل مفهومی تحقیق.......................................................... 7
شکل 2-1) مدل مویوگاناتام و بکارت .......................................................... 53
شکل 2-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما .......................................................... 57
شکل 2-3) مدل دهدشتی و مبرهن .......................................................... 60
شکل 2-4) مدل عملیاتی تحقیق.......................................................... 87
شکل3-1) فرآیند تحقیق.......................................................... 93
شکل 4-1) مدل اولیه پژوهش در حالت ضرایب استاندارد.......................................................... 114
شکل 4-2) مدل اولیهی پژوهش در حالت آماره های t هر مسیر.......................................................... 115
شکل 4-3) مدل اصلاح شده پژوهش در حالت ضرایب استاندارد.......................................................... 121
شکل 4-4) مدل اصلاح شده پژوهش در حالت آمارههای t هر مسیر.......................................................... 122
شکل 5-1) مدل نهایی پژوهش.......................................................... 129
دانلود پایان نامه :اثر لذتجوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید: